Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Καλημέρα!
Πέμπτη, 07/06/2012


Λίγες ώρες έμειναν για την έναρξη του euro της Πολωνίας και Ουκρανίας .Ta ειδικά στοιχήματα θα είναι μέσα στις επιλογές μου, τα οποία μερικά από αυτά είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
Πάμε να δούμε τι έχω επιλέξει...


Κατάκτηση τροπαίου:  ΡΩΣΙΑ (29.00) Σας το έχω προτείνει από πολύ καιρό και η γνώμη μου δεν
αλλάζει. Έχω ιδιαίτερη εκτίμηση τον Άντβοοκαντ και με τον συνδυασμό ότι γνωρίζει πλέον καλά
την ανατολική νοοτροπίατων παιχτών του, ποντάρω τα χρηματά μου πάνω του.


Πρώτος σκόρερ διοργάνωσης: Γκόμεζ (Γερμανία)  (10.00)
Οι Γερμανοί θα φτάσουν μακριά, μιας και το συνηθίζουν και βλέπω τον επιθετικό τους να κάνει
πάρτυ.


Νικητής ομίλων:  Ά όμιλος  Ρωσία (2,37)
                              ΄Β όμιλος Ολλανδία (2.80)
                              ΄Γ όμιλος  Ισπανία   (1.60)
                              ΄Δ όμιλος  Γαλλία    (2.50)

Forecast  Ομίλων:  Ά όμιλος: 1η Ρωσία- 2η Πολωνία (5.00)
                                ΄Β όμιλος: 1η Ολλανδία- 2η Γερμανία (5.00)
                                ΄Γ όμιλος: 1η Ισπανία- 2η Ιταλία (2.62)
                                ΄Δ όμιλος: 1η Γαλλία- 2η Αγγλία  (4.33)


Τέσσερις επιλογές για ειδικά στοιχήματα με μεγάλες αποδόσεις. 
Οι αποδόσεις είναι ΒΕΤ365 και διαλέγετε μία από τις τέσσερις ή μία από αυτές.
Τα λέμε αύριο με πρόταση από τους δύο αγώνες του κουπονιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου